2010/07/23

#789

فتوای خامنه‌ای را منفی "خبر غیر واقعی" بالاترین حذف کرد !


در راستای اینکه فتوای خامنه‌ای مبنی بر اطاعت از خودش از سایت رهبری حذف شده و الآن تکلیف ما دقیقاً روشن نیست که آخرش از خامنه‌ای باید کلاً اطاعت کنیم یا مثل قبل به خودش و خجسته خانوم و شاپور مجتبی همینجوری فحش کش‌دار بدهیم لذا جهت رفع گه گیجه‌ی علاقمندان به اطاعت از این حضرت با مراجعه به سایت کشدارترین رهبر جهان چندتا استفتاء دیگر نمودیم که با جواب اینجا میگذاریم :

مسئله : مدت شش ماه است که به دین مبین اسلام تشریف آورده‌ام الآن برای اینکه بخواهم از شما اطاعت کنم باید کیو ببینم ؟
جواب : همین خود ما را ببین آدرس را درست آمده‌ای . جهت اطاعت از ما باید همین الآن یک لوله برداری حداقل هشت نفر را تعزیری با لوله همچی بزنی که گه بالا بیاورند . بعد بطور خودجوش بروی جلوی سفارت انگلیس هرچی شیشه دارد بیاوری پائین و بروی فرودگاه بست بشینی (این بست با اون بست ما فرق دارد) که برای نجات ملت مظلوم فلسطین تو را بفرستند غزه . اگر پرسیدند بگو دانشجو هستم قبلاً با وزارت علوم هماهنگ شده . طیب الله انفسکم .

مسئله : بنده چند وقت است که احساس میکنم به جنابعالی التزام دارم آیا درست احساس میکنم یا کلاً جریان چه فنتی است ؟
جواب : باید ببینی این احساس دقیقاً چطوری به تو رو کرده . آیا بعد از اغتشاشات اخیر با توفیقات الهی در زندان چیزی به جائیت وارد شده بعد احساس کرده‌ای که به ما التزام داری یا نه همینطوری سکینه خیاری ؟ در حالت دوم چون هیچ اسکلی تا حالا پیدا نشده که همینطوری بیخود و بی‌جهت بما التزام داشته باشد لذا احتمال بالغ بر احتیاط واجب آنست که جنابعالی داری خالی می‌بندی انشالله تعالی مگر اینکه در واحد بسیج محض التزام بما ساندیسی چیزی داده باشند که در آنصورت التزامت دوزار نمی‌ارزد ، همان چیزی به جائیت وارد میشد بما ملتزم میگشتی خیلی آبرومندانه‌تر بود . احسنتم یا رب العالمین اخلاقکم .

مسئله : من تا حالا سه بار خواسته‌ام به نشانه التزام پشت سر شما نماز بخوانم ناگهان همانجا خنده‌ام می‌گیرد . چه خاکی سرم بریزم ؟
جواب : این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه خدای نکرده در دل مرضی وجود داشته باشد . ببینم جنابعالی قبلاً عضو ستاد موسوی نبوده‌ای ؟ اینها همه‌شان بما التزام دارند ولی وقتی می‌گوئی بیا پشت سر ما نماز بخوان خنده‌شان میگیرد . اینجوری که نمی‌شود پدرجان . وقتی هم می‌پرسی می‌گویند نخیر ریخت جنابعالی به همه چی می‌خورد الاّ ولی فقیه ولی ما کلاً دسته جمعی به ولایت فقیه التزام داریم . می‌گویم داداش ! حالا به ریخت من بخورد یا نخورد الآن ولی فقیه منم ، آخرش التزام داری یا نه ؟ می‌گوید نخیر ، دارم !