2010/07/01

#770

شهرام جون ! تو اینترنت صدا بهتر از تصویر میاد داداش !


نظر به انتشار سومین ویدئوی شهرام امیری دانشمند و فضانورد جمهوری اسلامی که پارسال وسط حج ابراهیمی به سرقت رفت ولی احمدی نژاد اینقدر درگیر خس و خاشاک بود یادش رفت به همین مناسبت خشتک دنیا را بکشد پائین و اینکه ایشان در حال ضبط و میکس و صدا برداری و نورپردازی و صحنه و دکور و خصوصاً آپلود این ویدئو روی یوتیوب چون در حال فرار بود و همه چیز خطرناک بود و وقت نداشت لذا صدا دیرتر از تصویر می‌آمد در اینجا ما ضمن باور کردن همه چیز متن پیاده شده‌ی هر سه ویدئو را جهت مقایسه‌ی خودمان و جهانیان در زیر می‌آوریم :

ویدئوی اول : من شهرام امیری دانشمند و پرفسور و فضانورد و مخترع و کاشف تبعه‌ی نظام مقدس جمهوری مقدس اسلامی می‌باشد که برای تحقیقات روی خدا به مدینه رفته بودم که توسط ناسا و سی.آی.ای و موساد و اینتلیجنت سرویس و کا.گ.ب و بقیه ربوده شدم اینجوری که چون من آدم خیلی مهمی بودم به من یک آمپول بیهوشی زدند و وقتی من بیهوش بودم خودم دیدم که منرا بردند در یک خانه‌ای که درش آبی بود پلاک 32 جنب تیر برق و پنجره‌ها را بستند و کلاً سه نفر بودند که ماسک داشتند ولی هیچدامشان سیبیل نداشتند که من بعداً وقتی به هوش آمدم فهمیدم تمام جاسوسهای امریکائی همینجوری بی سیبیل هستند . من در هشت ماه گذشته خیلی بیهوش بودم و مورد شکنجه قرار گرفتم که جایش الآن باز شده درد میکند و برای همین خیلی هم چاق شده‌ام . من الآن در محل خیلی نامعلومی واقع در شهر توسان ایالت آویزونا خیابان 28 روبروی کبابی جانی زیگیل پلاک 42 طبقه 8 زنگ سوم از پائین می‌باشم و در این محل مخوف با هدست و لپ تاپ و اینترنت که تمام سلولهای مخوف اینجا دارد در این پیام ویدئوئی به جهان اعلام میکنم که هدف از سرقت من دسترسی به اطلاعات فوق محرمانه‌ی هسته‌ای که غیر از حافظ بقیه هیچکی نمیداند است . من اینجا شکنجه خیلی درد دارد و از جهان تقاضا دارم به آدرس فوق مراجعه نموده و منرا آزاد کند .

ویدئوی دوم : من شهرام امیری تبعه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم و اصلاً از مسائل هسته‌ای سر درنمی‌آورم و تخصص من فقط در کاشت شنبلیله و پرورش چغندر و کلم است و الآن آمده‌ام اینجا که فوق دکترای خود را در زمینه‌ی آبیاری گیاهان دریائی دریافت بدارد و برگردم به وطن که دلم خیلی برای ننه‌ام تنگ گردیده تا خدمت رسانی بنمایم . از جوامع بین المللی تقاضا می‌نمایند دنبال من نگردند چون من اصلاً گم نشده‌ام و به ننه‌‍‌ام سلام میرسانم راستی حال خاله هیبت چطور است ؟ بهش بگو ببخشید که من اینجا در حال تحصیلات تلفن هی قطع است و نمی‌توانم زنگ بزنم و فقط لپ تاپ و اینترنت داریم ما اینجا که پیام ویدئوئی بدهیم .

ویدئوی سوم : من شهرام امیری همان دانشمند و پرفسور و فضانورد و مخترع و کاشف تبعه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد که الآن به کمک امام زمان از دست تمام جاسوسان امریکائی فرار کرده‌ام و الآن در یک محل امن که هر لحظه احتمال دارد دستگیر بشوم ولی لپ تاپ و اینترنت و دکور و صحنه و امپکس و نودال و نور و یوتیوب دارد این پیام را ضبط کرده‌ام فقط برای اینکه بگویم همان ویدئوئی که صدا سیما نشان داد مثل بقیه‌ی چیزهائی که نشان می‌دهد راست است . البته زمانی که صدا سیما آن ویدئو را نشان داد من در حال شکنجه و توی زندان امریکا بودم که نمیدانم چه جوری تلویزیون اینجا برنامه‌های صدا سیما را هم نشان میدهد و من دیدم . چون الآن جای من خیلی امن است از ننه‌ام تقاضا می‌نماید اگر همین الآن منرا زدند کشتند خوشحال بشود و به فک و فامیل و در و همسایه‌ بگوید که اصلاً ناراحتی نکنند چون من در راه وطن شهید گردیده‌ام و کلاً خیلی خوشحالم . در پایان از آقای حسین شریعتمداری که در تمام مراحل تهیه و تولید این ویدئو در ویرجینیای بند 209 بمن خیلی کمک کرد تشکر را می‌نماید . و مکرو و مکر الله و خیلی ماکارونی دوست دارم ! (نزن آقا جان ، نزن ، همه رو گفتم !)