2009/06/26

#409

ای ندا ! حالا به خودت تیر میزنی میندازی گردن اینا ؟
.

با توجه به اینکه در نهایت مسرت و خوشحالی و شعف تلویزیون جمهوری اسلامی در یک برنامه ی ویژوال که مثل مدرک کردان کاملاً واقعی بود اقدام به کشف راز قتل ندا آقا سلطان نموده و طی مصاحبه ای با پدر ندا که کاملاً معلوم بود تحت فشار هیچ کسی از هیچ جائی مقابل دوربین قرار گرفته است به نحو مطلوبی از طریق پزشکی قانونی ثابت کرد که نیروهای مسلح اسلحه کالیبر 6 ندارند در اینجا محض روشن نمودن اذهان عمومی که الآن خاموش است با خود مرحوم ندا مصاحبه ای ترتیب دادیم که برای اولین بار بعد از ظهور اسلام در زیر می آید :

ما : لطفاً بفرمائید که اصولاً شما چطوری خودت افتادی مردی ؟

ندا : من داشتم راه میرفتم که ناگهان متوجه شدم کشته شده ام . بلند شدم یک کمی دنبال قاتل دویدم ولی آن مزدور با یک هواپیمای امریکائی که اسرائیل برای کشتن من به یک بی ناموس داده بود پرواز کرد در رفت . بنده البته مرده بودم ولی از یک برادر بسیجی سلحشور که بطور کاملاً اتفاقی داشت از آنجا رد میشد و اسلحه اش هم هر چی بود کالیبر 6 نبود پرسیدم ببخشید بی زحمت من الآن یک کمی تیر خورده ام شما خوبی انشالله ؟ ایشان در کمال شفقت اسلامی منرا برد پزشکی قانونی و آنها با کمال ناراحتی از پدر من خواستند که منرا بی سر و صدا همین فردا خاک کنند وگرنه خشتکش را درمی آورند !

ما : بطورکلی انگیزه شما از این اقدام ناجوانمردانه که تیر خوردی چی بود ؟

ندا : بنده البته اولش رفته بودم که فقط چماق بخورم ولی چون نیروهای انتظامی اسلحه کالیبر 6 ندارند تصمیم گرفتم تیر بخورم . رفتم با پدرم مشورت کردم گفت تو دیگر بزرگ شده ای هر جور خودت حال میکنی همان کار را بکن . بعد رفتم در یک کوچه ای که غیر از من و خدا هیچکس نبود تیر خوردم که پدرم و یک آدم خیکی همانجور که در فیلم دیدید شاهدند . در آن کوچه واقعاً هیچکس نبود و من اولش ترسیدم که تک و تنها تیر بخورم . بعد یک آقائی آمد گفت اگر اینجا تیر بخوری من از تو فیلم میگیرم و چون من از بچگی خیلی عاشق آرتیست بازی بودم جلوی دوربین تیر خوردم . واقعاً هنوز معلوم نیست در کوچه ای که هیچکس نبود اسلحه کالیبر 6 چیکار میکرد . این موضوع خیلی هم باعث سرگردانی پزشکی قانونی شد ولی چون با تشریح دمپائی من معلوم شد که از پشت تیر خورده ام احتمالاً کار جن و پری بوده باشد !

ما : چه پیامی برای کسانی که هنوز تیر نخورده اند ولی دلشان میخواهد بمیرند داری ؟

ندا : پیام من اینست که نیروهای مسلح اسلحه کالیبر 6 ندارند و چون فقط نیروهای مسلح را برای ضد شورش می آورند لذا علاقمندان به تیر خوردن در کوچه بن بست که هیچکی هم نیست لطفاً فقط با کالیبر 8 به بالا تیر بخورند که پزشکی قانونی هم تائید بکند . دقت کنید جاهائیکه ما تیر میخوریم هیچکس نیست و تظاهرات هم سه تا محل بالاتر انجام میشود لذا ما باید جوری تیر بخوریم که بعداً بابایمان بتواند برای صدا سیما توضیح بدهد و بینندگان عزیز هم شاخ درنیاورند . لطفاً در تشییع جنازه ی ما کالیبر شیشی ها هم شرکت نکنید چون آنوقت بجای اسلحه کالیبر دار با خمپاره به آدم تیر میزنند و چون نیروهای مسلح برای ضد شورش با خودشان خمپاره نمی آورند لذا آخرش می افتد گردن همان اجنه ای که به من تیر زدند !