2008/07/19

#86

در راستای نشست امروز جلیلی با سولانا در ژنو


* ما نیز به حهت تعجیل در ظهور آقا و تاخیر در غیبت خانوم در اینجا یک نگاه گذرا به حرفهای جمهوری طی یکماه گذشته می اندازیم باشد تا الهی خدا قربان محمود برود !

ژیگول ! با سولانا لاس نزن حرف بزن !

عامل بروز همه گونه شرّ و بلا در منطقه !

* جمهوری اسلامی ... یک ماه پیش ... هنوز هیچ خبری نیست )

احمدی نژاد : زرت پرت زرت پرت زرت پرت زرت پرت زرت پرت ..... !
رهبری : راست میگه راست میگه راست میگه منم همینو میگم !
لاریجانی : این حداد چی میگه این وسط ؟! نفله !
جلیلی : ما هیچ حرفی با هیچ کسی نداریم و اصلاً برای بیشتر گود شدن پیشانی ام الله اکبر سجده !
متکی : فاطی کیه فاطی چیه صولاندا دیگه کیه نمیشناسم ! اصلاً شما ؟!
سردار رادان : فعلاً با کسی کاری نداریم مگر اینکه ایرانی باشد !

* جمهوری اسلامی ... یک هفته بعد ... امریکا و اسرائیل یه کمی قرقر کردن )

احمدی نژاد : همچنان زرت پرت زرت پرت زرت پرت زرت پرت زرت پرت ..... !
رهبری : علاوه بر اینکه منم همینو میگم اصلاً جمعه نماز رو هم خودم میخونم اختلافات داخلی هم نباید باعث پاره شدن خشتک نظام بشه حالا هی برید افشاگری کنید ! خیلی میمون هستید شماها !
لاریجانی : کی ؟! سولانا ؟! گه خورده اون اصلاً اینکاره نیست من ده دفعه نشستم تا حالا مخشو تیلیت کردم بکش پائین بینیم بابا !
جلیلی : این لاریجانی حالا چی میگه این وسط ؟! حتماً باید برم به همه بگم چرا الآن من بجای اون دبیر امنیت ملی هستم تا منم برم در بند افشاگران اوین پلاکارد دستم بگیرم ؟! چیش ! حالا که اینطور شد سجده !
متکی : من این چیزا رو نمیدونم یه سخنگو دارم اصلاً هرچی اون گفت ! اگر درباره رابرت موگابه و دارفور سودان سوالی دارید بپرسید وگرنه هرّی !
سردار رادان : بر اساس طرح جدید چون چشم تمام مردم ایران بطور مادرزاد عدسی و دیافراگم داره و این لوازم رو عکاسی ها هم دارن پس قوه بینائی چشم مردم همان حکم عکاسی از نوامیس را داشته و باید پلک مردم پلمب بشه چون خودشون هی بما مراجعه میکنن میگن اینکارها رو با ما بکنید !

* جمهوری اسلامی ... دو هقته بعد ... اسرائیل مانور هوائی کرده )

احمدی نژاد :طبق روال زرت پرت زرت پرت زرت پرت زرت پرت زرت پرت ..... !
رهبری : اینکارها رو نکنید وگرنه من عصبانی میشم به مقتدا صدر میگم در عراق اجزه مزه چزه خزه ها ! گفته باشم ! اگر میگید نه پس سید حسن اجزه مزه چزه خزه ! والاّ !
لاریجانی : من میگم اصلاً چطوره بجای وبلاگنویسها هرکی سواد داره کامپیوتر هم داره اعدام کنیم اینطوری جلوی اخلال شدن ما روانی ها بطور زیر بنائی گرفته میشه !
جلیلی : سبحان ربّی الاعلی و بحمده ... بازم سبحان ربّی الاعلی ... شما که هنوز اینجا وایسادید !
بدلیل عدم حضور متکی حسینی حرف میزند : اگر دشمن بخواد کوچکترین تحرکی داشته باشه ما فوری آب خلیج فارس رو میکشیم میریزیم دور !
بجای رادان فرمانده سپاه حرف میزند : زرت پرت قبر میکنیم زرت پرت موشک داریم این هوا زرت پرت نفس کش !

* جمهوری اسلامی ... سه هفته بعد ... انگار راست راستی قراره جنگ بشه )

احمدی نژاد : هیسسسسسس !
رهبری نیست ولی ولایتی هست : من نمی فهمم این امریکائیها واقعاً هنوز متوجه نشدن که این یارو سر و تهش یک متر قدشه بیست کیلو هم وزنش شما برید رو میمونها آزمایش کنید ببینید همچین موجودی آخه چقدر مغز میتونه داشته باشه !
لاریجانی : شماها هی راه برید سنده بندازید من جمع کنم ها ! آقای امریکا و اینا جان دلم ؟! حرفی هست به خودم بگو ! جان ؟! چی عزیزم ؟! کی حالیش نمیشه ؟! محمود ؟! میدونم دلبر میدونم جوجول طلا ایندفعه بخاطر من ببخش !
جلیلی : الآن که جنگه هر وقت مذاکره ای چیزی بود بمن بگید چون الآن سرم بنده الله اکبر سجده !
حسینی : من البته الآن نمیدونم باید چی بگم که هفته بعد عوض نشم ولی اینجور که معلومه خدا به خیر کنه !
فرمانده سپاه : ببخشید تعداد نیروهای ارتش تمام جهان غیر از اونائی که پودر میشن و اونائی که کوسه میخوره بی زحمت چند نفره چون نمیخوایم جنازه رو زمین بمونه بعداً برامون حرف دربیاد ! ضمناً من فعلاً زرت و پرت نمیکنم ولی بعداً حتماً بهم بگید چطوری فرق موشک رو با فتوشاپ فهمیدید وگرنه دلخور میشم ! ماچ ! خیلی بلائی تو !

* جمهوری اسلامی ... چهار هفته بعد ... قراره نیست جنگ بشه ولی مردم یه کمی پر رو شدن )

احمدی نژاد : هیسسسسس !
رهبری : حرف اول و آخر رو من میزنم و اصلاً این فینگیلی غلط کرده ولی شما یک کمی بهش احترام بگذارید چون این بدبخت رو دیگه افریقائیها هم تحویل نمیگیرن ! تکبیر !
لاریجانی : آقای امریکا خیلی ممنون که حرف ما رو شهید نکردی ! خیر امواتت میدم شب جمعه تو مجلس فاتحه بفرستن نماینده ها !
جلیلی : سبحان ربّی الاعلی و بحمده !
حسینی : بدبخت عوض شد رفت متکی هم معلوم نیست کجاست !
سردار رادان : بزنم تو اون چشمت پدرسگ پورنوگراف اراذلین و اوباشان لیسانسه ؟! بدم آفتابه ببندن جلوی در عکاسیت مردم فکر کنن توالت عمومیه بیان با عکس نوامیس مردم اونجاشونو پاک کنن ؟! ایرانی که هستی از دور میدون هم که رد میشی دانشجو هم که هستی معتاد هم که هنوز نشدی خب یکدفعه بگو اراذل و اوباشم دیگه !

یک شهرستانی در تهران هفته بعد : ببخشید بی زحمت سفارت امریکا نو همین خیابونه ؟!